HTML

Miattad iszunk te állat

Tulajdonképpen semmi olyasmiről nem írok, ami a baráti körön kívül mást is érdekelhet. Ha mégis, akkor ez csak azért lehet, mert kurva vicces vagyok. Egyébként meg sok olyan sztorit vázolok majd fel, ami rendkívül intelligens barátaimmal és velem történt. Leginkább részegen. Nyugi, "papírra" mindig csak másnaposan vetem...

Friss topikok

Linkblog

2007.10.19. 01:01 dimebag

I'll be back

Ne lássatok meg

Ne adjatok rám aranyos palástot,
Nem kell a gyémántos korona,
De vigyétek a víg csörgő-sapkát is
S tarka köpenyeg sem kell soha.

Szürke-országnak vagyok a királya,
Láthatlan trónom nekem ragyog.
Amíg nem láttok, nem ékesíttek,
Nem rubrikáztok, addig: vagyok...

- Ady Endre -

35 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bazmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr86200808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dooog 2007.10.19. 14:10:39

..Akkor azon a napon elhatározta,
odaül élete fekete-fehér billentyűi elé,
és elkezd egy abszurd és zseniális zenét játszani
bonyolutat, de szépet
valamennyi közt a legnagyobbat,
és, hogy élete hátralévő részében
erre a zenére fog táncolni
és, hogy soha többé
Nem lesz boldogtalan!.......


-Baricco-

????????????????????????

Crissy 2007.10.23. 13:29:02

Őszintén kérdezem, mert valóban érdekel,
Annyi embernek miért az én vérem kell?
Mocskos a kezetek, mit rám szegeztek,
Ha könnyes a szemem, hangosan nevettek.
Koholt vádakkal támadjátok lényem,
Azt várjátok kimondjam: annyira félek.
Remegő testtel most mégis felállok,
Nem fél a kezem kést szegezni rátok.
Forró véretek eltűnik a sárban,
Kihült testetek maradt csak hátra.
Emelt fővel járok, büszkén és bátran,
Én amit tettem soha meg nem bántam.

iems 2007.10.23. 19:59:07

ajjjajjj....

Kelior 2007.10.26. 18:19:04

Én csak az után szeretnék érdeklődni kéremszépen h a jövőben már csak a régi bejegyzéseket kötelező olvasni vagy lesznek újak is ?

Crissy 2007.10.26. 18:20:01

Tessék, egy új bejegyzés:DDD

Crissy 2007.10.26. 18:20:37

Ameddig meg a szerző nem publikál, nosztalgiázz:DD

Kelior 2007.10.28. 16:44:31

Pedig publikálhatna igazán mert csak adjuk az anyagot csak adjuk az anyagot és semmit nem látunk írásban. Már néha eszembe jut h lehet h ír csak Én kevertem össze már megint az alkoholos üvegeket és nem látom. :D:D

Vagy lehet h folyton részeg? és csak másnaposan ír
Akkor meg ritkítani kéne az anyag biztosítását . . . . . . :)

Crissy 2007.10.28. 19:06:55

Te csak ne panaszkodj, hiszen te át is éled azt, ami később megjelenik itt:) De most gondolj azokra, akiknek csak ez a blog jut:D

Kelior 2007.10.28. 19:41:31

A lehetőség mindenki előtt ott áll csak valaki él vele valakinek nem. :P

Crissy 2007.10.28. 19:43:52

Ohh, hát ezen felbuzdulva olyan leszek mostantól, mint egy harmadosztályú besurranó tolvaj...Követlek titeket a sötétben, és amikor nem is várnátok lecsapok:D Kiüt az arcomra a "dejóhogylátlaktiteket-micsodavéletlen" mosoly, és....Na jó, ettől nem kell félni, nem is szolnoki vagyok:DDD

Kelior 2007.10.30. 13:31:43

C'est la vie! Pedig kíváncsi lettem volna a harmadosztályú besurranó tolvaj mozgásodra :)

Crissy 2007.10.30. 21:06:07

Áh, az államtitok:D Nem adhatom ki magam:D Mi lenne, ha mindenki megtanulná? Ki is törölhetnénk a szótárból a magántulajdon szót:D

Crissy 2007.10.30. 22:02:14

Én visszavonuluk, a múlt éjszaka is csak 11 órát aludtam:) Meg aztán ki kell pihennem ezt a mai, rendkívül "megerőltető" napot is! :) Jó éjt minden kedves blogolvasónak:) Legyetek jók, mert rátok dobom a kukát:D

Kelior 2007.10.31. 01:13:39

Nem köpöm le a bútort:)
De jó egyeseknek h 11 órát alhatnak!

Eltudom képzelni azt a megerőltető napot Van felvétel ?

Dooog 2007.10.31. 10:27:21

Idáig jutottunk,Kedves Kollégák!Kénytelenek vagyunk saját magunkat szórakoztatni,mivel a Szerző Úr ránk se bagózik.Azt sem mondja,hogy:savanyú cukor.

Crissy 2007.10.31. 15:55:20

Én most jövök a szerkesztőségből, és ott azt hallottam, hogy a Szerző Úr bizony alszik, mert 48 órán át talpon volt. Ilyen teljesítmény mellett mégsem várhatjuk el, hogy még minket is szórakoztasson:)

Kelior....Milyen felvétel?:D Megerőltető volt bizony. Már délelőtt palacsintát, és piskótát sütöttem:)

Kelior 2007.10.31. 16:30:33

Az fincsi azt szeretem :)
Hát jah ez az átállás meg a .....
Dooog lehet h egy Margittal be kéne neki segíteni h legyen savanyú cukor :)

Crissy 2007.10.31. 21:30:42

Naná, hogy fincsi:) Az én almás-fahéjas palacsintámnál, és a rumos-csokis piskótámnál nincs is jobb a környéken:)

Kelior 2007.11.04. 03:42:55

Akkor kérek Én is !!!!!!!!

Mikor hol merre meddig ?

Na jó tom h ilyen ifjú leányzóhoz nem lehet csak úgy beállítani de majd viszek virágot az anyukádnak :)

Crissy 2007.11.04. 16:02:14

Hihi:) Honnan tudod, hogy mennyire vagyok fiatal? :P Nem írtam le sehol:) Virág különben is a virágnak jár, ergo: nekem:DD

Crissy 2007.11.04. 19:15:42

Na mit csináltam ma? Na mit? Úgy van. Főztem. Sok embernek. Sokfélét.
Húsleves, rántott hús, - sajt, - cukkini, - máj, rizs zaziki öntettel, és vajas zöldségköret....Most mondjátok, hogy nem fárasztó egy napom:)

maka 2007.11.06. 16:19:34

Demokrácia! Demokrácia! Demokrácia!

Crissy 2007.11.07. 13:48:30

Beteg vagyok...:( És halálra unom magam itthon. Egész nap mást sem csinálok, csak lesem a tévében az "ez egy fantasztikus termék, igazán megéri megrendelni, hívjon most, és vigye haza szuper áron" típusú műsorokat..:( Ezek az anyjukat is eladnák pár forintért...

Kelior 2007.12.29. 16:27:05

HI!

Ujra itt :) Az anyjukat mär nem a bekerüles feltetele h azt el kell adni elöször
Amugy meg ne sokkolj a kajäval mert ha egyszer haza jutok kieszlek a keszletedböl mär cefetül unom az itteni menüt :(

Crissy 2007.12.29. 21:21:41

Én főzök neked:) De azt gondolná az ember, hogy jó a kaja az ilyen turista-övezetekben:)

Kelior 2008.01.11. 20:38:02

Ettel Te mar echte osztrak kajat???

Na latod en nem pedig itt vok mar lassan 3 honapja ezeknek a winersnitzel valami csucs havonta egyszeri lakoma azon kivül fagyasztott pizza tartositott hamibval meg ilyesmi es öblögetik a köbanyai szintü sörükkel vagy a rettenetes borukkal (nem nagyon tulzok) szal mit hol fözöl? vagy rendelhetek?

Crissy 2008.01.13. 19:46:27

Én Bécsben voltam, és csak Sacher tortát ettem, ami szerintem nagyon finom. Bár én jobbat sütök:D Wienersnitzel mit pommes frites:D Ja, ez minden nyelvvizsgás szituációban előjön:D
Ha túléled a sógorékat, rendelhetsz:D Mit szólnál egy pizzához?:D Na jó, nem szemétkedek, most az lesz, amit kívánsz

Kelior 2008.01.17. 15:41:08

Huuuuuuuuuuuuuuuuu

ököruszäly levestkerek, utänna pacal pörköltet föttkrumplival, deszertnek somloit OK:):):):)

jah es jövöhet penteken megyek haza ugy h tessek iparkodni :)

Crissy 2008.01.17. 18:14:56

Ököruszály?? Te jó isten, ez meg milyen recept? Az Amazonas-menti esőerdők mélyéről, valamelyik kannibál törzs találmánya? Pacal sima ügy, bár én nem ennék veled, ha nem gond:D
Jah, válaszoltam iwiwen, de nem küldte el a levelemet neked...:(

Kelior 2008.01.19. 17:04:09

:):):):):):):)

Nem ismered az Ököruszäly levest :):):):):)

pedig az egyik legregebbi alföldi kaja husleves marhafarokbol :)

Gondoltam h pacalba nem tärsulnäl mert nem sokan szeretik jo lesz egy sima mezei somoli is :)

Szerintem azert nem mert megtelet a postalädäm :( bocs nem vettem eszre ugy h tessek ismetelni :(
bär nem tom mikor jutok következönek nethez jövöheten bevetem magam a ceges fejtägitäs rejtelmeibe ami nagyon gyanus h esti mäjnövesztessel lesz egybe kötve es nem jutok el netezni :) de ha mäskor nem majd otthon megnezem hova menjek kajalni a hetvegen vagy ami meg jobb mikor hozod :D

Crissy 2008.01.19. 19:10:15

Szia:) Rendben, ha belépek újra, elküldöm megint a levelet. Az ököruszálynak is utánanéztem, megvan a recept is, de nem biztos, hogy mernék vele kísérletezni. Én húst nem nagyon eszek, illetve csak halat, és szárnyasokat. Mellesleg épp most várom, hogy visszaírj msnen:DDD

Kelior 2008.01.23. 18:06:52

Szia!

Na mi a citu lafagyott a rendszered? Se level se bikk makk

Halat ne rendesen növelem mostanaban a magyar hal fogyasztast :)

Crissy 2008.01.23. 19:54:38

Szia, én ma is vártam, hogy gyere msn-re:( Nem, nem fagytam le :) :)
Jah, meg a salátákat is szeretem, bár ezzel nem kínoználak a szalonnás képed elnézve:) :) :) Szeretek szalonnát sütni, csak nem eszem meg:) És annál sosem voltam aranyosabb, amikor nyáron rohangáltam az udvaron egy lángoló szalonnával...:)

Kelior 2008.01.27. 19:59:28

:D:D:D:D

Fotóztam volna rendületlenül :)

Jó bulik szoktak lenni bár azok jócskán megelőzték ennek a blognak a születését de nagy emlék marad amikor Lásszal versenyt futottunk az utolsó cigiért vagy összevesztünk h roset vagy vöröset igyunk. Végül is a fehér mellett döntöttünk ....

Crissy 2008.01.29. 13:58:26

Ez nem olyan vicces:D :D Mi van, ha leégetek valamit? :D
Hát nálunk is ment a nyársalós téma nyáron, remélem idén is lesz folytatása:) Ezeknél nincs is jobb buli. Neked nincs hiányérzeted a blogot illetően? :) A szerző elfelejtett minket:(
süti beállítások módosítása